Politica de Retur

Categoria „Cosmetice”

- Produsele de îngrijire personală nu vor fi acceptate la retur, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.

Categoria „Electronice”

- Produsele de îngrijire personală nu vor fi acceptate la retur, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.

Retur DOA (Dead on arrival)

În eventualitatea în care Produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii evidente de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un Produs funcțional, cu condiția notificării în scris de către Client/Utilizator a GogoCare sau prin apel telefonic la …………..în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la primirea Produsului.

Rambursarea costurilor suportate de către Client/Utilizator în legătură cu achiziția Produselor returnate

Pentru retururile acceptate integral de către GogoCare, Clientului/Utilizatorului îi va fi rambursat, în interval de 14 de zile calendaristice de la data la care GogoCare este informat de către Client/Utilizator cu privire la decizia acestuia de a returna Produsele, prețul produselor returnate, precum şi costul transportului achitat inițial/la retur.

Sumele în cauză vor fi returnate după cum urmează:

pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata.

 

GogoCare va accepta ca retur produsele care sunt în ambalajul original (nedesfacut) şi nu sunt deteriorate si nici nu prezinta semne de uzură, respectiv în starea în care au fost livrate Clientului;

 

GogoCare îşi rezervă dreptul de a nu rambursa contravaloarea bunurilor care nu respecta prevederile secţiunii II.1.b (produsele sunt murdare, deteriorate, zgâriate, ciobite, prezintă semne de spălare sau alte daune). Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Cu toate acestea, dacă se ia decizia de a accepta returul acestor produse, GogoCare îşi rezervă dreptul de a reduce suma rambursată, într-o manieră care să reflecte reducerea valorii produselor. Valoarea rambursată va fi stabilită in functie de perioada de timp în care produsul returnat a fost folosit, precum si de uzura produsului. Valoarea rambursului va scădea cu cât produsul a fost folosit pentru o perioadă mai indelungata iar semnele uzurii produsului sunt evidente, astfel valoarea rambursului este cea mai mica.